Dela sidan:

Bli studerandemedlem!

Från dag ett, genom hela utbildningen och vidare ut i verkligheten, står vi vid din sida. Vi är poliser som jobbar för att dina förutsättningar ska vara de bästa när det gäller aspiranten, lönerna, arbetstiderna, skyddsutrustningen och annat som rör polisens vardag. Vi är det fackliga yrkesförbund som företräder hela Sveriges poliskår.

Bli medlem genom att betala 300 kronor för hela utbildningstiden som är förlagd till skolan.

STUDERANDEMEDLEMSKAP

Så här hanterar Polisförbundet dina personuppgifter

Det här får du för endast 15 kronor i månaden:

• Den samlade kraften av Sveriges poliskår. Vi är fler än 20 000 medlemmar – varav cirka 1300 har förtroendeuppdrag. Vår samlade yrkeserfarenhet ger kraft att påverka.
• Personligt stöd när du behöver från dina fackliga representanter på skolan (som själva är polisstudenter) eller från förbundskansliet.
Olycksfallsförsäkring som skyddar dig dygnet runt, på fritiden och i skolan. Även möjlighet att teckna tilläggsförsäkringar.
Förmånsportalen erbjuder hundratals rabatter inom nöje, fritid, shopping och resor via BenifyDeals. Här får du även gratis pensionsrådgivning via den oberoende rådgivningstjänsten Lifeplan. Läs mer här bredvid.
• Inbjudningar till föreläsningar och andra aktiviteter.
• Polistidningen håller dig uppdaterad inför ditt nya yrke. Bara den prenumerationen är värd mer än vad medlemskapet kostar.

Peppe är din personliga kontakt

Peter (Peppe) Larsson är polisen som du kan kontakta direkt om du ha frågor. Om skolan, Polisförbundet eller annat som rör dig som blivande polis. Då och då kommer han förbi skolan, men annars kan du mejla, messa eller ringa honom.

Peppes kontaktuppgifter

peter.larsson[at]polisforbundet.se