25 % rabatt på Elite Hotels

Du som är medlem i Polisförbundet får 25 % rabatt på Elite Hotels när du reser privat på helger och lov.

Erbjudandet gäller för en till två personer och ett begränsat antal rum. Barn upp till 5 år bor gratis, barn 6–15 år bor för 100 kr/natt och barn 16–18 år bor för 200 kr/natt. Rabatten gäller för Elite Hotels flexpris och i mån av plats. Erbjudandet kan ej kombineras med andra erbjudanden.

Boka din övernattning på www.elite.se. Uppge kampanjkoden PROTCO.

Bo bra Nordic Choice Hotels i flera länder

Du som medlem i Polisförbundet får 15 % rabatt på Nordic Choice Hotels alla rum under helger om du anländer fredag, lördag eller söndag. Rabatten gäller även under skollov. Under loven erbjuds rabatten hela lovperioden det vill säga alla dagar i veckan.

Nordic Choice Hotels har fler än 160 hotell på hundra destinationer i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum.

Boka din övernattning på Nordic Choice Hotels webbplats.

Semester i Italien vid Toscanas kust

Boka din semester till vackra Toscana med dess vinodlingar och olivlundar. Som medlem har du 20 % rabatt på lägenhet och 10 % på hotell i Riva del Sole Resort & Spa.

Lägenheterna är placerade i den skuggiga pinjeskogen, medan hotellet ligger endast ett stenkast från den privata sandstranden.

Ta chansen att vila upp dig i SPA-anläggningen med bubbelbad, bastu, Beauty Center och gym. Det finns också pooler, barer och barnklubb. Njut av de italienska delikatesserna i restaurangen eller pizzerian.

Du kan även åka på utflykter till Florens, Pisa och Siena eller på vinprovningar på någon av de närliggande vingårdarna.

Boka på Riva del Soles webbplats  eller skriv till bokning@rivadelsole.it.

Halva priset på Birka Cruises

om medlem i Polisförbundet har du möjlighet att boka kryssningsupplevelser med Birka Cruises och få 50 % rabatt på priset.

Smit från vardagen på en kryssning genom Stockholms vackra skärgård. Umgås, ät gott, dansa och ha kul. Koppla av i vårt spa och fynda i taxfreebutikerna. En minisemester på 22 timmar till Mariehamn. Båten avgår från Slussen i Stockholm och du tar dig smidigt till och från båten med anslutningsbussar från ett 70-tal orter i Sverige.
Erbjudandet gäller avresa utvalda dagar, söndag-torsdag under 2018 upp till hyttkategori Cabin Standard. Tillägg för andra hytter och avresa på helgen.

Boka på birka.se. Kampanjkod är SAMPOLIS

Viking Line

Som medlem i Polisförbundet har du tillgång till olika erbjudanden från Viking Line, genom ett avtal som de har med TCO. Du och din familj eller vänner har möjlighet att följa med på sköna kryssningsupplevelser.

Information om aktuella erbjudanden finns på www.vikingline.se, där hittar du även det aktuella erbjudandets bokningskod som du ska uppge när du bokar.

Bokning sker per telefon 08-452 40 00 eller på www.vikingline.se

Tallink Silja Line

Som medlem i Polisförbundet får du 20 % rabatt när du reser med Tallink Silja Line. Det gäller både privat-, grupp- och konferensresor.

Bokning och information

För bokning och information kontaktar du Tallink Silja Line

Hänvisa till “TCO-avtalet” och uppge kundnummer 10058.