Upp till 20 procent rabatt på Elite Hotels

Du får upp till 20 procents rabatt på Elite Hotels när du reser privat på helger och lov. Erbjudandet gäller för en till två personer och ett begränsat antal rum. Barn upp till 5 år bor gratis, barn 6–15 år bor för 100 kr/natt och barn 16–18 år bor för 200 kr/natt. Rabatten gäller för Elite Hotels flexpris och i mån av plats. Erbjudandet kan ej kombineras med andra erbjudanden.

Boka din övernattning på Elite.se. Uppge kampanjkoden PROTCO.

Upp till 15 procent rabatt på Strawberry

Du får upp till 15 procents rabatt på hotell i Norden på alla rumstyper under helger om du anländer torsdag, fredag, lördag eller söndag. (Strawberry hette tidigare Nordic Choice.)

15 procent rabatt under hela veckan sommarperiod samt alla ordinarie skollov.

Bokningen kan om- och avbokas kostnadsfritt fram till kl. 16.00 på ankomstdagen. Wifi och frukost är inkluderat i priset.

Strawberry har över 200 hotell i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. Boka Strawberry

15 procent rabatt på First Hotels

Du får 15 procent rabatt på First Hotels 33 centralt placerade hotell över hela Skandinavien. De flesta hotell har ett gym och en relaxavdelning med pool eller bastu. På flera hotell erbjuds även massage och/eller skönhetsbehandlingar. Frukost och wifi är inkluderat i priset.

Så bokar du First Hotel

• Ring eller mejla hotellet och uppge att du är medlem i ett TCO-förbund.
  • Boka via Firsthotels.se genom att ange bokningskoden: FHCTCOMED

20 procent rabatt i Tännäskröket

Du får 20 procent rabatt på boende i Tännäskröket under vintersäsongen 2023/24. Tännäskröket ligger i Funäsfjällen och har 17 nedfarter i fyra väderstreck, offpist, samt längdspår och skoterleder.

Erbjudandet gäller den 21 december 2023 till den 7 april 2024 (dock inte nyårsafton, vecka 8, 9 samt 14, samt på redan rabatterade priser eller tillval).

Så här bokar du Tännäskröket:

Boka ditt boende på tannaskroket.se och använd rabattkoden TCO_2324.

20 procent rabatt på Tallink Silja Line

Erbjudandet gäller på utvalda kryssningar samt reguljärresor till Helsingfors, Tallinn, Åbo och Åland. Gäller ej utsålda datum, specialkryssningar eller utvalda datum under högsäsong. Antalet platser per avgång är begränsade.

Boka på Tallink Silja Lines webbplats och uppge kod 10058 för att ta del av erbjudandet.

Rabatt hos Viking Line

Du får förmånliga priser på reguljär- och privatresor hos Viking Line.

Här hittar du alla specialerbjudanden hos Viking Line

Fler medlemsförmåner