Nordic Wellness

Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med 300 anläggningar. Kedjan har enbart licensierade träningsinstruktörer och stora lokaler där du kan träna i en trivsam miljö.

Från den 11 september 2023 får du 40 procent rabatt på dessa korttyper:

För att nyttja erbjudandet går du till något av Nordic Wellness gym och visar att du är medlem i Polisförbundet. Logga in på erbjudandet för Nordic Wellness och visa det i receptionen.

Rabatten gäller oavsett om du är yrkesverksam eller pensionär. Den  gäller på ordinarie pris och kan inte kombineras med andra erbjudanden, studentkortet eller seniorkortet.

Om du redan köpt ett gymkort

Om du har köpt annat gymkort hos ett annat gym, så kan Nordic Wellness "köpa ut" bindningstiden (upp till 6 månader) – det vill säga du säger upp ditt andra gymkort och betalar ingenting för att träna hos Nordic Wellness under din bindningstid.

Har du nyligen köpt ett gymkort hos Nordic Wellness utan erbjudandet, kan du säga upp det med två månaders uppsägningstid och därefter köpa ett nytt gymkort och då kan du utnyttja vårt medlemserbjudande.

Vänd dig direkt till Nordic Wellness om du har frågor.

Actic

Som medlem har du också rabatt på träning hos Actic. Du får 20 procent rabatt på gym och gruppträning alla dagar i veckan i tolv månader, samt 50 procents rabatt på startavgiften. Gruppträning och gym ingår. Rabatten gäller i alla Actics anläggningar utom i Landskrona. Se Actic.se för priser och lokalt utbud.

Träningskortet kan köpas på plats eller online genom att uppge en rabattkod för Actic som du hittar när du loggar in.

Meditationsappen Mindfully

Du får prova Mindfully, en meditationsapp på svenska, gratis i 45 dagar, följt av 20 procent rabatt på alla priser.

I appen kan du lyssna till experter och få tillgång till guidade meditationer och kunskap inom mindfulness på svenska. Den består av tre delar: Meditation, Sömn och Kunskap.

För att utnyttja erbjudandet går du till: Mindfully.nu/tco/

Fler medlemsförmåner