Fickalmanackan skickas hem till dig tillsammans med Polistidningen nummer fem som kommer ut i oktober, förutsatt att du gör ett aktivt val bakom inloggning

Bilden ovan beskriver hur du beställer almanackan bakom inloggning:

1. När du loggat in väljer du "Mina uppgifter och fakturor".
  2. Där väljer du "Mina uppgifter", "Ändra" .
  3. Slutligen bockar du i "Almanacka", "Ja, tack".

Om du fick årets fickalmanacka med tidningen får du också ett mejl med informationen om att du måste göra en ny anmälan för att få nästa års upplaga. Gäller enbart dig som får våra nyhetsbrev. Om du av någon anledning inte kan få dem, eller om du är pensionär, behålls din prenumeration på almanackan automatiskt år från år.

När du ändå besöker Mina sidor

Passa gärna på att uppdatera dina kontaktuppgifter om du bytt mejladress eller mobilnummer! Bostadsadressen behöver du inte anmäla till oss. Den hämtar vi från Skatteverket.

Här kan du också anmäla dig för våra uppskattade nyhetsbrev. Gäller inte dig som har skyddade personuppgifter eller arbetar på Säkerhetspolisen eller någon av de nationella avdelningarna. Av omtanke om din säkerhet skickar vi inte nyhetsbrev till alla medlemskategorier.